Friday, January 30, 2009

PULAU UBIN CAMPING TRIP Semasa CNY

During Chinese New Year, aku pergi Camping Trip dengan sahabatku Sapiee a.k.a Clownprince dan adik beradiknya. Inilah dia diantara foto foto. 2 hari satu malam kita camping, bbq, berbasikal. Oklah best jugak. Nanti aku post banyak foto lagi.

Dari kiri: Shukri Kraken, Haniff Belangkas, Aku Hensem, Mizan Kapal.

Tengah BBQlah ni. Bakar Krabby Patties, hotdog, crabstick.
Best.











Aku Hensem, Mizan, Sapiee a.k.a Clownprince dan Shukri Kraken














Aku dan Mizan Kapal. Mizan ini juga budak
pandai. Pandai habis!















Haniff ni budak cerdik kat sekolah. Dia menganggotai sebuah Nature Society yang menjaga hak asasi belangkas-belangkas kat Singapura ni yang sedang endangered. Belangkas tu apa? Belangkas tu Horseshoe Crablah. Dia mahir dalam bidang ni.
Si Shukri ni pulak hidup dalam Ilusi dan Alam Siber Permainan. Dia ni slow sikit tapi hidup apabila aku bukak story pasal Brontosaurus dan suka pada Kraken. Apa tu Kraken? Pergi googlelah.
















This is Sap. Sahabatku yang bakal jadi Cikgu. Kita dah bersahabat sudah dekat 11 tahun dah. How time flies, bro...hehe


















Ini tidak lain tidak bukan...aku yang cute. Sap kata aku pakai topi mcm tourist Jepun. Apa saja jer..hehehe.


4 comments:

IAmZeroZero! said...

Bro good to see that everyone's talking life positivily. True to the Spirit of Rediscovery! Well Done D!

Anonymous said...

this is what i call, cheap escapism bro.

IAmZeroZero! said...

sometimes you don't have to go far to escape bro. Slightly left to your sternum is where it is. Peacefulness!

Rudy Djoharnaen said...

the heart. haha. yeah. too much heartaches. one day i need a CPR. when you say sternum, it reminds me of sternum rub method to check alertness during my medik days..hehe

peace. insyaAllah