Thursday, December 20, 2007

19.12.07 , DBS Shenton

"Hai...jumpa lagi kita."

"Hehe itulah dia..."

"Time tu dengan saya, sekarang ni dengan saya lagi"

"Tulah, macam berjanji pulak eh?"

"Hehe...nak cash in cheque lagi ke?"

"A ah..Macam gitulah nampaknya"

"Mmmm...alamak cek tak signlah"

"Ya Allah, macamana boss I lupa sign pulak? Takpelah nanti saya datang lagi."

"Oklah...datang sebelum 4.30 eh?"

"Ok..selamat hari raya..bye"

"sama sama...bye..."

...senyuman yang manis itu membuat aku tersenyum juga... :)


Rudy Djoharnaen
Singapura

5 comments:

Anonymous said...

pikiakkan ape yg harus dilakukan seandainye ade pertemuan secara tidak sengaje buat kali ketiga ye.hwhahawhaw

Anonymous said...

betol kata kau tu...manalah tahukan..

Anonymous said...

Ahem! Bang Rudy, $1. Kalau tidak rahsia bukak ah!!!!

Anonymous said...

Eh Eh! Budak Ayu ni dah terlepas dah! Ayu! Ayuuuuuuuu!!! Balik! Balik!

Rudy Djoharnaen said...

Nanti aku cabut kepala ko mcm sotong!