Wednesday, February 11, 2009

PASTA TREAT

Kepada pengunjung blogku yang aku muliakan.
I'm giving a pasta treat!

Untuk seorang saja. Maaf bajet aku hanya untuk seorang..hehe

Jawab soalan-soalan mudah dibawah ini.

1. Namakan 5 buah lagu yang pernah aku post dalam blog ini.
2. Namakan seorang penyanyi yang aku minat.
3. Saya suka ke blog Rudy Djoharnaen (darikalbuku) kerana ........ (tidak melebihi 30 patah perkataan)

These are easy questions, just browse through my blog.

Syarat-Syaratnya

1. Pengunjung bukan dari kawan-kawanku yang ku kenal. (members2 semua out..no way)
2. Pengunjung bukan dari sanak saudara dan kaum kerabatku.

Kepada my dear Malaysian/Indonesian/luar Singapura visitors, kalau anda sanggup turun Singapura, silakan ler.

----------------------------------------------------------------------------------------------


Hantarkan jawapan anda melalui email kepada: jazzdjoe@gmail.com

Email subject: Hey Joe, I wanna Pasta Treat!
Sertakan juga nama dan umur anda dan email anda.




Kalau menang, saya akan menghubungi anda melalui email untuk menetap hari dan waktunya saya akan treat anda. Saya akan belanja anda makan pasta dan minum teh atau kopi sambil ngobrol-ngobrol (chit chat).


Tarikh tutup penyertaan: 18 February 2009, by 2359hrs waktu Singapura





Looking forward to see you.

Thank You

Rudy Djoharnaen
www.darikalbuku.blogspot.com
jazzdjoe@gmail.com
Singapura








7 comments:

dew embun said...

*Tepuk dahi*
I'll skip this pasta treat...but teh tarik sessions still on for jurongites, right?

Anonymous said...

hahaha..anyway, members tak boleh masuk tau...ini untuk visitors luar je

Lampu said...

errr. Am I considered a visitor since I am far away? :)

Rudy Djoharnaen said...

hi

sila silat syarat-syarat tertera

MY CUPPIE CAKE said...

sdr rudy

saya memang hantu pasta
sampaikan sardinpun saya pernah jadikan kuah pasta
tapi dayang sdr di spore jika tak nak juga join sekali

Anonymous said...

cuppiecake,

baik tu, kuah sardin jadi kuah pasta. kalau kreatif, tentunya boleh di modify jadi pasta sardin. possible.

takpelah, satu hari insyaallah kita akan bersua.

dew embun said...

Apa ni banyak typo??!

'Sila silat syarat-syarat tertera'??!!

Kang kena lesing jugak nanti...

So...saper menang ni??!!!