Sunday, February 28, 2010

Fever di Post Museum



Post Museum, 107 Rowell Road
26 Feb 2010
'Singles Night' anjuran Cats Welfare Society
Jumaat lepas aku membuat persembahan kecil di sebuah acara anjuran Cats Welfare Society. Mereka inginkan jazz jadi aku bawa tiga lagu: Fever, Just The Way You Are (versi bossa) dan Manha De Carnaval. Aku suka pada acara yang santai sebegini. Tidak perlu banyak fikir tentang rehearsal. Relax dan fun.
Acara itu diadakan sempena tahun Harimau ini (Chinese New Year). Selain itu, ada juga flea market dan pameran karya-karya kucing. Karyaku juga dipamerkan disitu.
Kemungkinan besar aku akan mengadakan gig aku disana. Walaupun tempat itu kecil, aku rasa sudah cukup OK. 2-3 piece band would be just nice. Pihak Post Museum telah menghubungiku untuk berbincang. Semoga semuanya positif. InsyaAllah.
Rudy Djoharnaen



No comments: