Saturday, June 02, 2007

Goresan dari Hari ke Hari

“Disinilah daku, menggores dengan caraku sendiri
Setiap objek ku lihat dalam hidupku
Dari hari ke hari...”


Inilah saat yang sudah lama aku nantikan. Sebagai seorang hamba seni yang berkepelbagaian, adalah menjadi impianku untuk mengadakan Pameranku sendiri.
Alhamdulillah, kini impian kan jadi kenyataan.

Dengan rendah hati aku ingin mengundang sekalian pembaca blog di Singapura ini ke
pameran soloku yang pertama. Sebanyak 50 karya-karya goresan akan aku persembahkan dalam Pameran 'Day-To-Day atau Hari Ke Hari"

Kepada mereka di luar Singapura, walaupun mungkin agak sukar untuk turut hadir, aku akan sertakan dokumentasi berbentuk gambar karya dan pameran untuk tatapan semua.

Sila klik sini untuk maklumat lanjut.


Rudy Djoharnaen
Singapura

3 comments:

~peNgLipuR LaRa~ said...

Salaam Rudy

Once again, thank U for ur undying invites to attend your events and exhibitions. =)

Alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya jejakkan kaki untuk melihat karya-karya awak. Hope its not too late. (",)

I was touched and humbled by the simplicity of your works at this exhibition. You got that essence part right. I smiled, I grinned, I thought and I recalled while I viewed your works tadi. (Like I mentioned, lurVeee d fire hose & I also lurveee d sunflower.)

Shall look forward to two more years. InsyaAllah, harapan Rudy akan tercapai. Saya do'akan, ya? All the best!

Rudy Djoharnaen said...

Salaam Penglipur Lara,

Alhamdulillah, am glad that you enjoyed the exhibition and took some precious tots from the humble drawings. Insyaallah my drawings will meet you again in 2 years time..kalau Tuhan izinkan saya hidup sampai waktu itu.

And ya...may Allah bless you and the rest of the Class. Have a good day.

Rudy

~peNgLipuR LaRa~ said...

Btw, your Mega Mendung Song was stuck in my head on d way home semalam. *AhaKzzz*

Nice one there, Bro. =D